tisdag 31 juli 2012

Frusen...

Hej på er!

Vi har precis fått tillbaka värmen i kroppen, har varit iväg och tittat på när lillebror spelade fotbollsmatch. Hade hoppats på en skön sommarkväll, men icke...det liknade en höstkväll och var verkligen kallt! Burr!!

Annars idag har jag "visat" Magnus öppna förskolan på Ängen och Wilma fick leka av sig lite med massa nya leksaker och andra barn. Vi tog sällskap dit med Katrin, Mathias och Hugo i föräldragruppen. Eftermiddagen hade vi en lite kinkig Wilma här hemma, vet inte riktigt vad det var?! Men vi hoppas hon är piggare och gladare imorgon!

Igår var vi hos mamma och åt lunch, mormor & morfar var också där. Wilma stannande kvar där och jag åkte hem och satte mig i solstolen några timmar och bara njöt! På kvällen var jag iväg till Friskis och testade Emilies spinningpass som hon ska ha i höst. Det var ett riktigt roligt och jobbigt pass!

Föresten så var pappa barnvakt häromkvällen och Magnus & jag var på bio och såg Cockpit. Jag gillade filmen och den bjöds på många skratt!

Hörs imorgon! Håller tummarna för värme!!

Kram på er

Heja morbror Martin!
Wilma visar pappa hur man plockar vinbär...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar