onsdag 14 november 2012

Naprapat

Godnatt på er! 

Det känns faktiskt som torsdag idag, men icke...Idag efter jobbet så var jag för första gången hos en naprapat. jag har ju ofta lite småont i ryggen och tänkte jag skulle testa något annat än massage. Det var faktiskt rätt "skönt" när det knäckte till i nacke och rygg. Hoppas nu att detta hjälper lite, men han sa även till mig att träna rygg på gym. Så imorgon ska jag med Magnus till gymmet! Hatar verkligen att gymma, men det finns ju inga genvägar till en starkare rygg. 

Idag har Wilmas farmor & gammelmormor varit här och varit barnvakt medans Magnus var på jobbet några timmar. De hade gått jättebra för dem och de verkade alla trötta när vi kom hem. 

Nu ska jag se klart på fotbollen innan det blir sova. 

Sov gott!

Kram

Wilma & farmor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar