torsdag 15 december 2011

Årets 2:a julbord

Hej på er!

Hoppas att ni har en bra torsdag...snart är det fredag igen och bara en vecka kvar till julhelgen. Hur snabbt har inte detta år gått?! Tänk att jag redan varit hemma i 6 månader! Helt otroligt, tur att jag har lika många kvar och lite till... 

Här är det lugna gatan idag, Wilma ligger och sover och jag har hunnit snabbröja här hemma. Skönt! I eftermiddag kommer Wilmas farmor och farfar hit på besök. De ska vara barnvakt ikväll när jag ska iväg på julbord och Magnus sitter hela kvällen på tåget hem från Sundsvall.

Ikväll blir det alltså årets andra julbord för mig. Denna gång är det med jobbet, vi ska äta på Mersmak som ligger i Bettorp. Någon som ätit julbord där? Åsa & Filip hade mat från Mersmak på sitt bröllop och det var fantastiskt gott så hoppas julbordet är lika gott.

Nu ska jag ta och fixa lite lunch, men bara lite så att man orkar äta mycket ikväll :)

Ha en bra torsdag!

Kram

Blivande polis?!

-Ja, kanske mamma...
Wilma har lånat gammelmorfars gamla polismössa.
Martin och jag rensade bland våra gamla saker hos
mamma igår och hittade då denna.

Wilma och världens bästa morfar/gammelmorfar.
Saknar du mössan, morfar?! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar