fredag 2 mars 2012

Glitter och glamour

Tjatar om det igen, men så härligt väder det är! Jag blir såå glad av solen och man vill ju knappt gå in utan bara vara ute och njuta av solen. Älskar våren!

I morse gick jag och Wilma en väldigt snabb promenad upp på stan och mötte upp min syssling Sofie för att äta en god frukost på café Java. Vi tog oss sen en runda på stan och kikade i butikerna, det känns som att det var evigheter som jag tittade i affärerna och det har verkligen kommit in massa fina vårkläder. Mycket rosa! :) Jag tänkte ta bussen hem från stan, men när solen sken och Wilma var trött så kände det bara skönt att gå hem också. Har även hunnit fixat lite fredagsfint. Nu ska jag ladda om för kvällens fest som teamat är "Glitter & glamour"!

Vad har ni för planer för kvällen?

Ha en härlig fredag!

Kram

2 kommentarer:

  1. Det är jätte skönt att solen börja titta fram ! :)
    Har Wilma blivit bättre ?

    kram från Tove !

    SvaraRadera
  2. Sv: Varsågod, hoppas Nivea-produkterna kommer till användning :)

    By the way... Fantastiskt underbar bild du har som header, man blir sååå glad av den :)

    SvaraRadera