måndag 12 mars 2012

Hälsning från solstolen & härliga nyheter

Hej!

Jag sitter nu på altan och bara njuter!! Vilket väder! Jag blir verkligen överlycklig när solen skiner, glömmer tom bort att jag sovit dåligt ihelgen och kände mig helt slut i morse när jag vaknade. Det som känns ännu bättre är att Wilmas feber har gått ner, yippie! Igår kväll hade hon 40.2 så vi tar det fortfarande lugnt och hoppas att hon haft sin sjuka för i år! Det är verkligen hemskt att se sin dotter så dålig, usch och fy! 

I morse när jag och Wilma skulle gå till Apoteket sprang vi på Ulrika och Camilla. Jag ändrade då mina planer och hängde med dem på en härlig promenad i strålande solsken. Vi tog oss en paus på Camillas altan. Underbart!

Någon mer som njuter av det fina vädret idag? Det är verkligen lyx att få tillbringa dagarna utomhus och bara "umgås" med sin dotter.  

Nu blir det lunch.

Ha det så bra!

Kram

Wilma sover i vagnen och jag njuter i solstolen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar