måndag 12 mars 2012

Stockholm

Godnatt på er!

Jag och Wilma följde som sagt med Magnus till Stockholm torsdag-fredag. Han var på kurs på Lidingö och vi bodde på Scandic Foresta som ligger på Lidingö. Vi åkte jättetidigt på torsdagen, kl 6.22 gick tåget så vi fick väcka Wilma och klädde bara på henne innan taxin kom och hämtade oss. Hon var på strålande humör, men somnade efter halva resan.

Väl framme på hotellet så la jag och Wilma oss och sov någon timme innan vi åkte in till stan och mötte upp Lina. Vi hade en supertrevlig eftermiddag, när Magnus kurs var slut kom han också in till stan och vi gick lite i affärer. På kvällen åt vi på hotellet, jag tog Scandics räksmörgås, mums!

Vi sov länge på fredagen och hade en lugn morgon tillsammans, Magnus kurs började inte förrän 9.30. Lyx! Wilma och jag checkade ut vid 12 och åkte till Linas jobb och åt lunch med massa bankfolk. Jag och Wilma tog oss sen en promenad in till stan och gick runt i affärer och fikade. Märktes sen på tåget hem att Wilma inte var sig lik, hon somnade i min famn nästan direkt. Mamma hämtade oss vid tåget vid 21, hade inte setts på en vecka så Wilma piggnade till och lekte lite med mamma. 


Wilma läser bok medans jag gick i affärer.
Wilma kryper på resturangen.


Lunch på Skandiabanken.
Wilma blev överlycklig över den fina påsen.

Sötisen!

En trött Wilma på Skandiabanken.
Scandic Foresta. Ligger så otroligt fint, men tyvärr så var ju inte
vädret det bästa när vi var där.

1 kommentar:

  1. Sötnosen - hon är verkligen vacker !!
    Va synd att ni aldrig hann använda snowjogging´sen - jag antar att det var en sån där "moonbots typ" - dom ser super sköna ut !

    SvaraRadera