söndag 27 maj 2012

Fantastiskt att vara mamma & Grattis till alla mammor!

Börjar med att säga grattis till min egen mamma som är världens bästa mamma och nu även mormor!! Vet inte hur vi skulle klara oss utan dig, du betyder så mycket för oss ♥

Åå vilken fantastiskt mors dag vi har haft! Jag har för första gången i mitt liv blivit firad på denna dag, stort! Wilma tog sovmorgon till 8.45 så dagen började väldigt bra, sen fick jag frukost på sängen som vi tog med ut på altan. Jag fick då ett litet paket av Wilma, en Thomas SABO berlock. Tack världens bästa dotter! Den bästa presenten får jag varje dag genom att Wilma är världens mysigaste och goaste lilla sötis!

Vi värmde sen upp poolen till Wilma. Hon fick den igår i namndagspresent. Vi åkte till Toys r us och när jag kom dit hade de 25 % på alla pooler. Perfekt! 

Hon älskar verkligen sin pool, vi badade jättelänge både igår och idag. Idag badade hon och Magnus medan jag sprang.  

Vi åkte sen till min mormor och firade alla mammor med god mat och tårta. Passade även på att bada hos mina kusiner. Det var perfekt temperatur för Wilma, 34 grader!!

Kvällsmaten köpte vi ikväll från Paolos, var verkligen supergod pizza! Mums!

Hoppas nu att detta fina väder håller i sig och att sommaren är här på riktigt nu.

Kram så länge





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar