torsdag 24 maj 2012

Förskolans dag & cykeltur

Hej på er!

Jag bara njuter av detta underbara väder!! Vi är i princip ute hela dagarna, men håller oss inne mitt på dagen när det är som hetast. Vi har tagit ut badbaljan som Wilma älskar att bada i, men ihelgen ska vi iväg och köpa en liten pool till henne.

Som sagt gick ju vår extravagn sönder på flyget. Vi beställde en likadan som vi hade på Cypern eftersom att Wilma verkligen gillade att sitta i den vagnen. Vi beställde en från Jollyroom och är verkligen supernöjda med leveransen! Det gick hur snabbt som helst.

I dag har det varit förskolans dag och då var brandkåren (läs Martin) vid förskolan precis där vi bor. Så jag och Wilma gick dit och hälsade på. Wilma tyckte det var jättekul att träffa massa barn och få köra brandbil.

Det är mycket man vill köpa just nu, så man kanske ska testa lyckan genom lite spel. Någon som testat online bingo?  Men jag håller mig nog till den vanliga sättat att tjäna pengarna på. Det kännas säkrare :) (Förlåt Lina hihi)

På eftermiddagen idag har Wilma och jag varit ute på cykeltur. Hon satt och nynnade där bak så det tar jag som ett gott betyg.

Nu ska det fixas lite innan jag ska lägga mig och läsa min mycket spännande bok. Just nu läser jag Askungar av Kristina Ohlsson.

Sov gott!

Kram



2 kommentarer:

  1. Låter som ni hade en mysig dag :-)

    SvaraRadera
  2. Tänk att barnen kan bli cyklade i kortärmat och shorts =)

    SvaraRadera