onsdag 9 maj 2012

Resfeber!!

Godnatt på er!

Ojoj så vi längtar till värmen nu!! Regnet har vräkt ner hela dagen här, så det känns konstigt att plocka fram alla sina sommarkläder och prova bikinis och annat somrigt.

Idag fick vi som tur var besök av Martin & Kitty. Wilma och jag fick även testa på att vara hundvakter medan Martin åkte iväg och fixade lite ärenden. Jag tycker vi klarade det riktigt bra och Wilma skämde bort Kitty genom att slänga ner sin mat till henne hihi 

När Magnus kom hem passade vi på att packa så mycket som möjligt. Någon som har bra resetips till en 10-månaders? Något man ska tänka på att ha med??

Mina löparskor har ju tyvärr gjort sitt så Magnus och jag har nu varit iväg och köpt ett par nya till mig. Blev ett par väldigt bra och snygga, så nu hoppa jag på att bli en ännu bättre löpare hihi Passade även på att åka till Willys och handlade i princip bara saker som kan vara bra att ha inför resan. När vi kom hem hade mamma sövt Wilma utan några som helst problem, skönt! Tack mamma för hjälpen!

Igår var jag på jobbet och hälsade på och Wilma trivs lika bra där varje gång. Eleverna tycker det är så roligt med Wilma och tvärtom, hon får även all uppmärksamhet från väldigt många av lärararna. Så hon trivs som fisken i vattnet. Jag stämde av lite inför höstterminen, det börjar ju dra ihop sig nu....

Jag har även fräschat till håret igår på Studio Green, men det blev bara en klippning igår. Funderar lite på om jag ska lägga i ljusa slingor som vanligt eller inte?!

På eftermiddagen och kvällen var pappa här och var barnvakt medan jag först var ute och sprang, sen var det städdag i "gränden". Tack pappa för hjälpen!

Nu ska jag fixa lite innan det blir sängen.

Sov gott och håll tummarna för i vilket fall uppehåll i morgon!

Kram


Wilma har högläsning för Kitty :) De är ett
riktigt radarpar.

1 kommentar: