lördag 22 september 2012

Massage, blåbärsskogen & lördag!!

Hej alla helgfirare!
 
Så underbart med helg! Verkligen efterlängtad trots att veckorna bara försvinner, men jag saknar tid med min lilla familj!
 
Jag har nyss kommit hem från en mycket trevlig frukost på Java med Lina. Hon var här på en snabbvisit, har tyvärr redan lämnat av henne på tåget.
 
Igår hade vi en jättemysig eftermiddag, när jag kom hem så bytte vi om och gick till skogen precis här vi oss. Jag sprang först ett varv sen sprang Magnus ett. Efteråt så plockade vi massa blåbär så snart ska jag fixa en blåbärspaj. Wilma åt hur mycket blåbär som helst och sprang runt i skogen och tyckte det var jättekul! På kvällen slappade vi och åt gott.
 
I torsdags var jag på Badrummet Spa på en välbehövlig massage. Var riktigt bra, men aj så ont det gjorde i ryggen. Måste verkligen ta tag i styrketräningen! Tack mina kusiner för 30-årsprrsenten!
 
Nu ska vi se vad vi ska hitta på idag?! Är verkligen inneväder, regn och rusk...
 
Hörs senare!
 
Kram




3 kommentarer:

  1. Ha en härlig lördag! :-)
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Åh va härligt ! det var evigheter sen jag var på massage sist ( eller ja, det var ju på möhippan ) men det känns ändå som ngot man borde unna sig lite oftare.. :)

    SvaraRadera
  3. Åh va kul ! Du får göra sm mig och lägga upp resultaten på bloggen en gång i veckan, det peppar faktiskt och gör det liiite enklare att ge sig ut :)
    Kram

    SvaraRadera