torsdag 6 september 2012

Tyst...

Hej på er!
 
Nu sitter jag här i ett knäpptyst hus...Ovanlig känsla! Jag kom ganska nyss hem, stack till Marieberg efter jobbet och köpte bla hårsnoddar till Wilma. Wilma är med mormor till min mormor & morfar och Magnus är iväg och klipper sig plus tränar. Idag har M & W varit på "pappis" på Ängen, hade varit riktigt lugnt och skönt! Endast 7 pappor där.
 
Jag är bara hemma och i princip svirar om innan det är dags för att åka till Indigo och fira Jojjo i efterskott. Ska bli sååå himla gott med tapas!! Klart bästa stället i stan att äta tapas på.
 
Så himla skönt med fredag imorgon, jag har drömt två nätter i rad att det varit lördagmorgon...men när klockan ringt har jag tyvärr vaknat till verkligenheten igen...så helgen kommer välbehövligt!
 
Igår kväll lämnade vi Wilma hos mamma och åkte till IKEA och köpte en ny vit byrå till sovrummet. Det blev verkligen superbra! Stor skillnad med vit istället för ek. Magnus var så duktig så han monterade ihop den medans jag nattade Wilma.
 
Ha en trevlig torsdagskväll!
 
Kramar

1 kommentar:

  1. jajjemen !! När cirkusen var i "grannstan" och C ändå skulle bort på egna äventyr passade vi på !!
    Och jösses va kul vi hade :)
    Kram

    SvaraRadera