söndag 30 september 2012

Söndag & badtjej

Godkväll på er!
Idag var vi uppe tidigt för att åka till Hagabadet och bada med Olivia och David. Vi var där redan kl 9, stort för att vara oss! Det var väldigt lite folk i början men sen kom det mer och mer. Wilma trivdes verkligen i vattnet och kunde säkert stannat kvar där någon timme till. I bilen hem somnade hon gott, vi var också rätt möra. Det tar verkligen på krafterna att bada. Resten av dagen har vi tagit det lugnt, pappa var förbi här och vi bjöd på blåbärspaj. Magnus och Wilma var och plockade ännu mer blåbär i fredags. Så himla gott!
 
 
Igår var vi hos min mormor & morfar och Wilma var i sitt esse! Båda mina mostrar och några av mina kusiner kom också dit, så det blev verkligen en släktträff. Kul! Mormor & morfar bjöd på massa fika och Wilma fick smaka lite...men hon sa hela tiden, mera, mera...I bilen hem var hon helt slut efter att ha "showat" några timmar.
 
På kvällen åt vi tapas och tittade på Johan Falk - Spelets regler. Vi tyckte den var spännande så den får klart godkänt av oss.

 
Måste på jakt efter gummistövlar till Wilma i veckan, upptäckte när vi skulle till skogen förra veckan att de jag köpt redan var för små. Så är det någon som har ett par i storlek 21 som bara står så köper vi de gärna.
 
Nu ska jag hänga tvätten innan jag går och lägger mig...
Kramar
MUMS!!! (Var inte oroliga, hon åt inte upp allt detta!!)
En trött liten tjej kramar gammalmormor innan
vi ska åka hem.
Wilma står och vinkar till gammelmormor som
står i fönstret och vinkar. Gammelmorfar och
hon har precis plockat äpplen.


1 kommentar:

  1. Hej! Nu är tävlingen om en personlig sagobok avslutad, kika in och se vem som vann.. :)

    http://dolphin.blogg.se/2012/september/vinnaren-ar-1.html

    SvaraRadera