söndag 28 oktober 2012

Härlig höst/vinterdag!

Godnatt på er!
 
Nu sitter jag här i soffan och är helt slut i kroppen. Jag har varit på ett skivstångspass ikväll med Ulrika, riktigt bra pass! Hoppas på lite träningsvärk imorgon...för imorgonkväll blir det träning igen, boxning!
 
Idag har det varit jättehärligt väder! Solsken och nollgradigt, men jag tycker det är lite väl kallt redan.
 
Wilma sov faktiskt till 6.45 idag. Skönt! Så hon ställde om vintertiden väldigt bra. Förmiddagen spenderade vi ute med lek i lekparken och promenad i området. Efter lunch gick vi faktiskt och la oss allihopa och sov, trötta! Eftermiddagen gick jag och Wilma ute igen på en promenad.
 
Nu har jag förhoppningsvis packat klart allt inför morgondagens resa som bär norrut.
 
Sov gott!
 
Kramar
 
Roligt att leka bland löven!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar