söndag 21 oktober 2012

Trött & Stockholmsbesök

Godkväll!!
Nu sitter jag i soffan och är helt slut i hela kroppen. Vi har varit iväg ikväll och tränat ett skivstångspass och under tiden var Wilma hos mamma & Sture. Det är verkligen riktigt lyx att kunna lämna henne där bara en timme medans vi tränar och det är så underbart att Wilma trivs där kanon. Vinkar så glatt hejdå till oss när vi ska gå.
Idag har vi haft en riktig slappardag, jag har känt mig trött så sov tom med Wilma på eftermiddagen. Magnus har varit väldigt duktigt idag, han har hållit på och målat vår stora garderob som vi håller på att renovera. Ska bli riktigt kul med lite uppfräschning och det blev genast stor förändring bara väggarna blev vita.
 
Igår hade vi Lina här på middag, trevligt! Men oj så trötta vi alla tre var, satt i soffan och spelade Quizkampen mot varandra haha Samtidigt tittade vi på någon film som gick på TV.
I fredags blev det inte passet jag hade hoppats på, jag föll på mållinjen kan man säga...blev reservnummer 1, men jag var så inställd på träning så stack faktiskt ut och sprang istället. På kvällen var jag så trött så jag somnade i soffan till Johan Falk filmen.
Nu ska jag förbereda morgondagen.
Ha en fortsatt bra söndagskväll!
Kram


2 kommentarer:

  1. Vi är jätteglada att hon vill vara här. Vilken lyx att få träffa henne flera gånger i veckan. Äntligen har vår bide' kommit till användning:) kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Ja här har det iaf varit riktigt fint väder. Man får njuta i det sista. Börjar ju redan bli så himla mörkt ute.
    Kram!

    SvaraRadera