onsdag 9 november 2011

Godnatt...

Godnatt på er!

Jag är såå trött nu, så blir bara ett väldigt kort inlägg...

Har haft en jättebra dag. Började dagen med en promenad i solen och sen kom Åsa, Jojjo och Jennifer hit på lunch. Jag bjöd på pumpasoppa och kladdkaka till efterätt. När de hade gått somnade jag nästan i soffan så jag tänkte att lite frisk luft och ännu mer sol skulle göra mig piggare. Gav mig ut på en promenad och blev en lång sådan. Första stoppet blev på gatan, träffade grannar  och stod och pratad en stund. Fick även med mig lilla granntjejen som barnvagskörare en bit av promenaden. När jag lämnat av henne ringde jag upp Anna och en timmes telefonpratade gick i ett snafs. Så det blev en promenad på över två timmar, skönt!!   

Ikväll har Magnus stått för matlagningen, blev mandelgratinerad torsk med äppelsallad och potatis. Vi ger rätten en 3/5. Under kvällen har vi sett på TV, såg på Uppdrag granskning och blev upprörda och nu kikar vi på Efterlyst och blir ännu mer illa till mods, nej nu går jag och lägger mig...Imorgon ska vi upp tidigt, jag ska till frisören!! :) Underbart!

Sov gott!

Kramar

Wilma i sin snygga body som Magnus köpte i USA på GAP.
Jättesöt med lite puffvolang på axlarna.
                                       

4 kommentarer:

  1. Vad gosig hon är!! Kram Marie

    SvaraRadera
  2. hon växer så det knakar emma! Måste få träffa sötnosen snart igen! =) / lejla

    SvaraRadera
  3. Jag var ju på skolan igår, Lejla! Vart var du då?! Såg ju nästan alla i klassen. Kram

    SvaraRadera