måndag 28 november 2011

Pengarna på bordet...

Hahaha det är verkligen underhållning att titta på Pengarna på bordet. Någon mer som såg kvällens program?

Det gick utmärkt på banken idag. Wilma satt och lekte i bilstolen i en timme som vi hade bredvid oss inne på banken :) Kvällen har jag och Wilma underhållt varandra, Magnus jobbar hemifrån...bokslutsvecka!

Tänkte visa lite av alla kläder hon fick i lördags...

Jag ska lägga mig nu och läsa Livet deluxe, är upplösningen nu så är riktigt spännande! Hur ska det gå för Jorge, JW, Natalie, Häggström m.m?!  

Godnatt

Så himla fin hemstickad kofta som min moster Helené gjort!


Söta julkläder från Magnus kusin med familj

Jättefin/tuff klänning med tights från Espirts.
Från min kusin Chrille med familj.

Hur cool kommer inte Wilma bli i denna supersnygga adidasdress?!?
Present från Pontus och Lotta.

Jättefin hemstickad pippiklänning från Wilmas gammelmormor
Gulli. (Magnus mormor)

2 kommentarer:

  1. Uj uj uj vad fin hon ska vara i vinter <3 / AnCha

    SvaraRadera
  2. Vad mycket fint Wilma fick. Fråga morfar vad han tyckte om kvällens program av Pengarna på bordet ;) Kram Marie

    SvaraRadera