onsdag 1 augusti 2012

Bullar, löping & fotobok

Godnatt på er!

Nu har jag precis gjort klart en fotobok från Wilma första utlandsresa, Cypern. Jag har nu tagit tag i framkallning av kort som ska sättas in i album. Varför lär jag mig aldrig att framkalla månad för månad?! Nu har jag inte framkallat sen oktober förra året, usch! Jag kan ju säga att jag inte tar ett kort per dag dessutom...har alltså en hel del jobb framför mig!

Idag har vi bakat bullar och de blev supergoda om vi får säga själva! Vi bjöd hit mamma på eftermiddagen och hon gav dem också ett toppenbetyg!

Jag var ute på en löptur på kvällen idag och det gick riktigt bra! Skönt! Resten av kvällen har vi ägnat åt en Wilma som inte ville somna...men nu sover hon så sött och vi hoppas hon sover länge imorgon!

Sov gott!

Kramar


En av bilderna som sättes in i fotoboken. Tänk att Wilma redan
varit utomlands två gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar