onsdag 22 augusti 2012

Lita aldrig på din...

väckarklocka! Skrev ju igår kväll att jag har en egen liten väckarklocka (läs: Wilma), men i morse sov hon till 7.20 så det var tur att jag satt alarm på mobilen med.  
 
Idag efter jobbet stod världens sötaste lilla tjej på skolgården och väntade på mig. Lycka!!
 
Wilma somnade väldigt lätt ikväll. Magnus & Wilma har varit och badat idag med Eric & Sixten så hon var nog slut efter badet. Mamma var här en stund på kvällen och lekte med Wilma.
 
Nu ska jag ta och sova. Håll gärna tummarna för uppehållsväder imorgon, vi ska nämligen vara ute hela dagen imorgon.
 
Sov gott!
 
Kram
 


Hur tolkar ni det hon säger?!

3 kommentarer:

  1. Nu är min bambinotävling avgjord, kika in och se om det var du som vann!

    SvaraRadera
  2. Hur känns det att börja jobba igen ;)
    Kramar från Tove

    SvaraRadera
  3. haha.. det var samma sak här i morse ! jag och V skulle ju vara lediga så jag sa till C att jag hade stängt av min klocka...
    det var bara det att V vaknade senare än vanligt i morse så pappan fick VÄLDIGT brått till jobbet ;)

    SvaraRadera