lördag 18 augusti 2012

Lördag & kräftskiva

Hej på er!

Jag kommer inte alls att skriva lika ofta nu när jag har börjat jobba, men jag känner mig inte redo än att sluta helt...Jag tycker det är kul att skriva och håller igång så länge jag känner så!

Jag började som sagt att jobba i tisdag lite smått, men i onsdag var det full fart och på kvällen var hela personalen på Naturens hus och åt jättegott! Vi stod och minglade i strålande solsken, underbart!

Torsdag och fredag var det verkligen högsommarvärme, vilket hån att den kommer nu! Men vi stack direkt efter jag slutade jobbade båda dagarna till Ånnaboda och badade. Det var superskönt! Mitt andra bad i Sverige i år. Wilma trivdes jättebra vid vattenkanten. Jag har somnat båda kvällarna när jag läst för Wilma, ha ha Tar på krafterna att jobba inser jag...Hoppas att jag snart kommer in i det.

Idag har vi bara tagit det lugnt och varit en sväng på Marieberg. Jag har varit hos mamma och Sture och lämnat Wilma som ska sova där inatt när vi ska på kräftskiva/30-års fest hos Jojjo. Min mormor & morfar var också där.

Wilma har det verkligen hur bra som helst på dagarna med Magnus och därför känns det "mindre jobbigt" att åka ifrån henne. De har hittat på massa roligt och träffat kompisar.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för lite party! :)

Hörs imorgon!

Ha en rolig lördagkväll!

Kram

Bad vid en underbar skogsjö




Bilder som Magnus tagit under dagarna :)
Lek i "vår" lekpark

Paus vid hästarna påvägen till Öppna förskolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar