onsdag 18 april 2012

Bra dag!!

Hej på er!

Jag sitter här i soffan och känner mig väldigt nöjd över det mesta just nu, skön känsla! Tänk att det kan skifta så från dag till dag...Igår var det mest bara grått och trist. Idag vaknade Wilma redan klockan 6 (fy!), men då klev vi upp och lekte. Medan hon lekte passade jag på att "städa" kylskåpet och städa köket, vilken energi jag hade klockan 7 på morgonen. Det kunde ni inte tro va? Tack och lov vet jag ju att hon sover förmiddagslur så var bara att hålla ut fram tills dess. Vi sov båda ett tag och vaknade pigga och glada.

Vi tog oss sen ett bad innan vi åkte iväg till mitt jobb. Det blev lunch där (Wilma älskade skolmaten!) och sen "störde" vi både elever och lärare några timmar. Wilma var på sitt bästa humör och charmade både lärare och elever. Det var verkligen roligt att träffa alla idag och trist att inse att 9:orna hinner sluta innan jag är tillbaka.

På eftermiddagen kom pappa förbi och var barnvakt. Jag har ju lovat mig själv att träna minst tre gånger i veckan, så jag passade på att ta mig en vända i spåret. Det gick jättebra idag och det är nog därför jag känner mig väldigt nöjd just nu!

Ha en bra kväll!

Kram

Morgonlek, Wilma tar andra hållet i
rutschkannan.

Wilma hjälper mamma att städa kylskåpet.

1 kommentar:

  1. Hon är så otroligt söt !! jag hoppas ni haft en mysig dag :)
    KRAM

    SvaraRadera