onsdag 25 april 2012

Nytt rekord & nytt pass

Godnatt på er!

Nu sitter vi och tittar på när "mitt" Real vinner över Bayern Munchen. Härligt!

Idag var det verkligen helt sjukt mycket folk på babycafét, det gick inte ens att röra sig. Barn och vuxna satt i princip på varandra. Jag tippar på att vi sammanlagt var 120 stycken där!! Det blev två omgångar tom av babysången, vi gick därifrån rätt snabbt efter vi sjungit klart. Vi hoppas att många nya blev avskräckta denna dag och inte kommer på onsdag igen ;)

Jag och Katrin tog oss en promenad upp på stan.  Jag är tyvärr fortfarande mobillös och skulle fixa det på stan, men tyvärr utan framgång. Nu är den i vilket fall iväg skickad och jag hoppas att jag snart får tillbaka den. Det är ingen som har en olåst iphone och kan låna ut den? Vi passade även på att gå till Polisen för att hämta ut Wilmas pass. Hon ser så stor och förvånad ut, lilla sötisen!!

Det har faktiskt varit lite sol här idag så vi köpte oss varsin macka på Subway och satte oss vid slottet och åt. Vi var duktiga och tog en promenad hem med, så idag har det verkligen gåtts mycket. Skönt!

Sov gott!

Kram


Tyvärr en suddig bild på Wilma, men
har ju inget nytt att komma med.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar