onsdag 11 april 2012

Draken och Me and I

Hej på er!

Nu har jag precis kommit hem från ett mysigt Me and I party hos Camilla. Det blev en jättesöt klänning till Wilma och sen hade Camilla bakat massa gott. Tyvärr kom jag hem till en sambo som sitter med värsta tandvärken, hoppas att det går över tills imorgon...

Idag har det varit regnigt i princip hela dagen, det känns som höst nu. Blää! Vi gick i regn till babysången, men det var det värt för det är alltid lika kul där. Wilma leker med de andra barnen och älskar att sjunga. När vi kom hem fick vi besök av Martin och Wilma var överlycklig. Hon ville med honom när han skulle gå och blev ledsen när han gick. Gulligt att se på sitt sätt.

Nu ska jag bara njuta lite av lugnet.  

Godnatt på er

Perfekt drake med hjul på som Wilma själv
kan ta sig fram på.


2 kommentarer:

  1. haha... va lustigt !! Blev det den röda tunikan med kaniner i fickorna ?
    Ja, nu visste jag om frakten för det fick jag veta när jag frågade, men avi avgiften sades det aldrig något om, och den fanns inte heller med på orderbekräftelsen utan kom som en "överraskning" först på fakturan.

    Hade jag varit säljare hade jag nog tipsat mina "kunder" om att beställa ihop för att komma runt alla avgifter, men alla är vi olika och jag är säker på att denna säljare förlorar på sikt !

    Kram

    SvaraRadera
  2. sv: ne jag förstår inte, vidirga människor. Tack för din kommentar! kram

    SvaraRadera