söndag 1 april 2012

Happy birthday to me!

Godmorgon!

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min 30:de födelsedag!

Jag blev väckt av skönsång från mina två älsklingar. Blev frukost på sängen och ett kuvert som innehöll en weekend längre fram i april! Mysigt!

Nu sitter jag och väntar på att Lina ska komma hit på lite fika innan hon åker tillbaka till Stockholm igen.

Kl 14 blir det stort kalas med hela släkten, blir middag med 29 stycken och det är mormor & morfar som har gjort ALL mat! Så otroligt snällt!

Ha en fortsatt bra dag!

Kramar från en nybliven 30-åring

4 kommentarer:

  1. Är det du som har önskat dig det här vädret i födelsedagspresent?!!

    SvaraRadera
  2. Wiiiie !!! ett JÄTTE grattis på födelsedagen !! Jag hoppas ni haft en riktig KANON dag och att du fått många fina presenter och godsaker :)
    KRAMAR

    SvaraRadera
  3. ha ha nää vädret var det verkligen inte jag som önskade mig ;) men var nog mest att dåligt aprilskämt eller vad tror du? :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. STORT grattis även här Emma! :) Du får berätta sen hur det är att ha tagit klivet över på "andra sidan", har några månader kvar ;) Kram

    SvaraRadera