tisdag 12 juni 2012

Farmor, jobb & Marieberg

Hej på er!

Tänkte komma i säng innan 22 så det blir ett snabbt inlägg. Inser nu att jag inte skrivt här sedan i fredags...Ojoj! Vi sitter nu och försöker komma på vad vi gjorde i helgen, man glömmer verkligen snabbt. Wilma har varit krasslig nu några dagar så vi har tagit det rätt lugnt, blev lite inställda planer för helgen. Trist!  

Igår hade vi besök av Wilmas farmor och Wilma tyckte det var jättekul! Jag var iväg till jobbet på eftermiddagen och när jag kom hem igen skulle hon direkt fortsätta leka med farmor så jag behövde inte ens fråga om det hade gått bra. Kul! På kvällen var vi ett gäng här som tittade på Sverigematchen, men tyvärr blev man bara less och det känns redan som att EM är över. Vi får hoppas på en vinst på fredag! Heja Sverige!  

Idag har vi varit ute och gått, varit på Marieberg och sen har pappa varit här på besök.

Bäst att skynda sig i säng nu om jag ska klara mig innan 22...

Sov gott!

Kramar

Wilma ritar sin första teckning med farmor


Wilma på ICA och handlar :)


1 kommentar: