söndag 24 juni 2012

Övralid & otur igen!!!

Hej!

Sitter ni och håller på England eller Italien i detta nu?! Här hemma är det tydligen England man ska hålla på ha ha

Idag har vi varit i Övralid och ätit lunch i "Farfarsstugan". Vi strosade sedan runt i den fina omgivningen. Någon som varit där? Övralid var Verner von Heidenstams bostad mellan 1925-1940 och idag är det ett museum. Huset ligger så otroligt fint och det är en fantastisk utsikt över Vättern och Heidenstam ligger även begravd i Övralid.

Vi åkte hem från Motala på eftermiddagen och när vi kommer hem blev det tyvärr ledsna miner. Någon (läs:jag) hade visst inte fått igen frysen helt när vi åkte i fredags. Så all mat var förstörd, sååå himla trist! Jaja, jag säger som min gammelfarfar sa: "Tur det inte var några personskador".

Mamma kom hit och lekte med Wilma innan vi skiljs åt för några dagar igen.

Nu ska jag se klart matchen sen blir det att sova.

Kramar 
Wilma i Farfarsstugan

Min goda räksmörgås






Wilma fick testsitta en tysks MC, men farfars
famn kändes tryggare ;)

1 kommentar:

  1. Nä, men å va tråkigt !! det är sånna "olyckor" som man gärna slipper komma hem till :(

    SvaraRadera