torsdag 21 juni 2012

Sömnlös natt...

Godnatt!

I natt hoppas jag på att sova få bättre än vad jag gjorde i natt! Igår blev jag getingstucken och fingret svullnade upp rejält under natten plus att det pulserade och kliade! Så det var väldigt svårt att sova. Att en sån "liten" sak kan sabba så. Mitt finger var under natten tre gånger så stort typ.

Idag har det varit sommar här!! Den kom som på beställning igår till Wilmas födelsedag. Vi har haft en lugn och skön dag hemma och vilade upp oss efter alla kalas. Vi har badat, solat och lekte ute nästan hela dagen. På eftermiddagen åkte jag upp på stan, skulle köpa present till Magnus och pappa. Som vanligt så kom jag hem med lite saker även till Wilma. Efteråt var vi och åt middag hos mamma å Sture. Fisksoppa, gott!

Nu ska jag packa det sista innan det blir sängen. Imorgon sätter vi oss i bilen innan frukost.

Trevlig midsommar!

Kram





1 kommentar: