tisdag 19 juni 2012

Spruta, sol och pajer

Hej!

Hur är det med er? Hur många av er är det som sitter och glor på fotbollen? Här är det bara bra. Jag skrev detta inlägg i eftermiddags, men hann inte riktigt lägga till bilder och sånt därför lägger jag upp det nu istället.

Idag har Wilma tagit sin ett års-spruta och så var det den vanliga rutinkontrollen. Allt gick jättebra! Skönt! Nu är vår lilla pärla 75 cm lång och väger 8830 g... 

Idag lyser solen på oss, men tyvärr är det ingen värme. Det är snart juli och sommaren har inte kommit igång än, trist! Har ett svagt minne att det var ungefär sånt här väder förra året vid den här tidpunkten med...Det är sååå mycket känslor i dessa dagar, för precis ett år sen började resan på det allra underbaraste man kan vara med om.

Annars njuter vi bara av att vara lediga hela familjen tillsammans, så lyxigt!

Igår var jag på superbra massage på Studio Green hos Marina, det känns idag att hon tagit i på min stela rygg. På eftermiddagen åkte vi till Marieberg och fixade lite ärenden.

Nu ska jag in och göra en rabarderpaj som ska bjudas på ikväll när vi får gäster.

Kram


Wilma på BVC innan hon tog sprutan.

Wilma leker med sina nya leksaker.

Här hjälper Wilma mig och plocka rabarber..
Surt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar