onsdag 1 februari 2012

Babycafé och skön sovstund

Nu ligger Wilma ute i vagnen och sover så gott. Vi har precis kommit hem från babycafét. Det är verkligen något jag kan rekommendera till alla som har barn mellan 0-1 år. Det är på onsdagar mellan 10-14 i Ladugårdsängen. Idag var det tyvärr sista gången de serverade sopplunchen, det är tydligen alldeles för mycket folk för att de ska klara av det.

Wilma somnade på vägen dit och sov en stund utanför med, men jag väckte henne självklart till babysången som hon tycker är så rolig. Vi hann även att leka och äta innan det var dags för en kylig promenad hem.

Igår läste jag ut min bok Helgonet, kan rekommendera hela den serien som heter Hammarbypolisen. De två andra böckerna som jag läst i serien var faktiskt bättre än denna, men klart läsvärd. Nu ska jag hitta en ny bok. Någon som har något tips?

Burr så frusen jag blivit, har tänt massa ljus här hemma för att få tillbaka värmen i kroppen igen.
Ha en bra dag!

Kram  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar