måndag 13 februari 2012

Wilma besöker skolan & klappar händerna

Godnatt!

Puuh...jag är helt slut efter dagens träningspass. Undra om jag kör hårdare och hårdare eller om jag inte utvecklas något? Hoppas på det första :)

Idag har Wilma och jag varit på mitt jobb och hälsat på. Wilma gjorde succé bland eleverna så hon kommer nog börja skolan snart. Hon satt så duktigt och åt med mig i matsalen och skulle "prata" med alla som kom fram till henne. Vi var där i några timmar, sen gick vi upp på stan. Wilma var helt slut och somnade efter ett tag. Jag lämnade tillbaka den lila jackan så det blev alltså den svarta skidjackan.

Nu är mamma och Sture här och tittar på Rögle - Örebro. Tyvärr så gjorde Rögle precis mål...illa!

Så himla rolig upptäckt Wilma har gjort nu, hon har börjat klappa händer så medvetet och tycker det är jättekul!

Sov gott!

Kramar

Martin kom förbi en snabbis på förmiddagen
 och hälsade på Wilma.


2 kommentarer:

  1. Hon är verkligen jättehärlig nu när hon kan både vinka och klappa händerna. Ser fram emot att få umgås med henne på torsdag. Kram

    SvaraRadera