onsdag 29 februari 2012

Sofis mode på Lindex & barnvakter

Jag glömde berätta att igår var jag, mamma och Wilma på "tjejkväll" på Lindex. Det var Sofis mode som hade anordnat en VIP-kväll. Det var massor med folk så det var verkligen tur att mamma var med så hon kunde ta Wilma. Jag köpte lite kläder till Wilma och hittade faktiskt lite till mig med. Första gången jag handlar kläder på Lindex till mig själv, börjar man bli gammal då?!  

Kläderna jag köpte till Wilma:




Jag fick verkligen ny energi idag efter att fått lite egen tid i frisörstolen plus att solen har strålat hela dagen. Underbart!! Jag kom hem till en superglad Wilma som satt och lekte med både mormor & morfar på golvet. Det hade gått så bra och hon hade varit på strålande humör hela tiden. Kul!


Nu är mamma här, Wilma och hon sitter och äter mat. Ska gå och vara lite social jag med.

Ha en trevlig onsdagskväll!

Kramar 

2 kommentarer:

  1. Neeej, inte tant ! Lindex och faktiskt kappahl oxå har super mycke fina kläder för oss unga mammor !! :)

    SvaraRadera
  2. Nu är tävlingen i samarbete med Allt för föräldrar avslutad. Blev du en av de lyckliga vinnarna? In och kika. :)
    Kram ♥
    http://www.finest.se/Sojkasframtid

    SvaraRadera