måndag 27 februari 2012

SNÖ och sjukling

Hej på er!

Hoppas att veckan har börjat bra. Här är det tyvärr krassligt än, men Wilma var feberfri i morse så hoppas nu att det går åt rätt håll. Idag har vi bara haft en innedag och vilat upp oss. Magnus var hemma med bilen på lunchen och vi skjutsade tillbaka honom till jobbet så vi fick lite luft i vilket fall. Jag stannade och tankade när jag åkte hem. Jag säger bara OJ så dyr bensinen är nu, 14.97:-/litern! Helt galet ju. Hur mycket tror ni den kommer gå upp egentligen? Kör folk mindre bil pga priset eller inte?!  

Både Wilma och jag har nu legat och sovit ett tag. Det tar faktiskt på krafterna att ta hand om en sjukling som i vanliga fall är pigg och glad och nu istället är ledsen och kinkig. Jag tycker så synd om henne så hon får gnälla hur mycket hon vill. Tyvärr så vill hon knappt äta något heller, tips på vad man kan ge en förkyld liten 8 månaders"bebis"?!  

När jag kikade ut förut så snöade det!! Usch och fy, men som tur är så ligger det inte kvar. Nu vill vi ha vår och inget annat.

Nu ska jag ladda för träning!

Ha det så bra!

Hörs senare!

Kram

Älskar denna bild! Nybadad Wilma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar