söndag 12 februari 2012

Länge sen...Filmhelg!

Godkväll på er!

Det känns som att det var en evighet sen jag skrev här sist, men det var ju i fredags. Har ni haft en bra helg?

Vi har haft det jättebra, men tyvärr så går ju helgerna alldeles för snabbt och denna helg var extra kort eftersom att vi vinkade av Magnus vid tåget redan vid 17 idag.  

I fredags hade vi en lugn och skön hemmakväll. Vi åt gott och tittade på film. Vi såg The Debt, riktigt bra film så den kan jag rekommendara er att se.

I lördags var det fullspäckat program. Magnus åkte iväg på morgonen och hjälpte ett par väldigt nära vänner till oss att flytta. De har flyttat till samma del av stan som oss nu. Jättekul!! Jag och Wilma hade en lugn förmiddag med besök utav pappa/morfar. Jag passade då på att åka iväg till Marieberg och handla lite till dopet och lite annat. Det var första gången som pappa var själv med Wilma, men det hade gått jättebra. Kul! Wilma och jag tog oss sen en promenad till H & Ds nya hus och Magnus & co var precis klara. De kommer få det jättefint i sitt nya hus. 

På eftermiddag var vi på dop för lilla Julie i Mikaelskyrkan. Väldigt mysigt och fint dop med gott fika. Tack Anna & Dennis!

Nu kan jag helt klart säga att min favoriträtt är tapas, mums så gott det är. Vi gjorde hemmagjord tapas igår igen. Sen slog vi rekord och tittade på film nummer två för helgen!! Igår såg vi Drive och det var också en väldigt bra film som jag också kan rekommendera! Inte illa att se två bra filmer på samma helg.

Idag har vi varit ute och "åkt" pulka med Wilma, men hon var jättetrött och somnade nästan i pulkan så vi gick hem och tog vagnen istället. Det har varit strålande sol här idag och lite nysnö. Underbart! Vi gick en långpromenad och bara njöt av vädret.

Nu sover Wilma och jag har precis sett på Kontoret, är inte jätteimponerad faktiskt.

Ha en bra kväll!

Godnatt!

Kram  

RÖSTA

Självklart ska allt in i munnen!!

 
På dopet i sin nya finklänning med luva :)

Wilma ute på pulkatur :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar