måndag 30 januari 2012

Bästa sömnen är ute...

Oj oj så skönt Wilma har sovit nu i några timmar. Jag och Ulrika har varit ute på långpromenad på cirka 2 timmar och Wilma fortsatte även att sova ute på altanen i nästan 1 timme till när vi kom hem. Jag hann då äta i lugn och ro, men sprang och kolla till Wilma stup i kvarten för jag var orolig att hon skulle frysa där ute. Det var ingen risk för det, hon var snarare svettig när jag tog in henne för ett tag sedan :) Hon var verkligen på strålande humör och sitter nu och leker med sin nya "TV" som hon fick av sina snälla kusiner igår när vi var i Motala.

Här i Örebro är det en väldigt fin vinterdag idag.  Det är strålande sol, lite snö och några minusgrader. Verkligen ett väder som gör mig glad! Härligt! Jag ska snart ge mig ut på en liten promenad till och fixa lite ärenden.

Igår var vi i Motala och åt lunch hos Wilmas farmor och farfar. Trevligt och vi bjöds på väldigt god mat. Ska skriva ut receptet här på fiskrätten som vi blev bjudna på. Var från en kokbok för barn, perfekt!

Ikväll blir det Helenas indoor walkningpass. Denna vecka kommer vi inte se Magnus så mycket...Bokslut ni vet ;) Dock inte ett årsbokslut... 

Ha en bra dag!

Kramar

Wilma med sina kusiner :)

Så här glad var Wilma när hon sovit
gott någon timme ute i vagnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar