torsdag 26 januari 2012

Hej mitt vinterland!

Ojoj nu var det helt plötsligt vinter här i Örebro. Det har snöat lite under hela dagen så nu ligger det ett vitt täcke ute :) Rätt mysigt faktiskt, det blir ju i vilket fall lite ljusare.

Idag har vi varit ute på en promenad, lekt och haft bäste morbror/bror Martin här. Wilma var lite väl mammig i början när han var här, men sen lättade det som tur var!! Martin gick precis och Wilma somnade precis. Jag sitter och laddar för kvällens träningspass, cirkelgym. Min stora fråga är, hur kan det redan vara torsdag? Stopp, stopp...jag hinner inte riktigt med. Någon mer som tycker att veckorna flyger iväg?  

Nu ska jag ta och hänga tvätten, sen få i mig lite mat innan träningen.

Ha en bra kväll!

Hörs senare!

Kram

En nyvaken Wilma sitter och leker :)

En saccosäck står högt upp på Wilmas önskelista :)
Fanns en på babycafét igår och hon stortrivdes i den.





1 kommentar:

  1. Visst ser det lite trevligare ut ute nu med snön som kommit. Men jag längtar till våren och ljuset! Och värmen... :)
    Hoppas det går bra på gymmet!

    Japp, jag går hos BM på Ängens VC. :) Visst är det fräscht. Jag tycker deras lokaler är så fina och själva vårdcentralen känns så lugn, trevlig och bra jämfört med andra... Ja, det ska jag tänka på. :D

    Kram

    SvaraRadera