måndag 9 januari 2012

BVC och torra läppar

Skrev för någon timme sedan, glömde att publicera :)

Hej på er igen!

Nu har Wilma och jag varit ute på en väldigt kylig promenad. Vi gick även förbi BVC för att sköterskan skulle titta på Wilmas läppar. I fredags blev hon vit på underläppen och jag tänkte inte så mycket mer på det, men i lördags blev det värre och jag ringde till då 11 77 (sjukvårdsupplysningen). Den jag pratade med då sa att hon hade fått svamp i munnen, hjälp tänkte jag! Men nu när vi pratat med sköterskan så var det bara att hon hade torra läppar och det var inte alls ovanligt denna årstid.

Ikväll ska jag iväg och träna Helenas indoor walkning. Jag är verkligen supertaggad att träna och få lite ny energi. Jag har känt mig lite småtrött sista dagarna och saknar verkligen att träna. 

Ha en fortsatt bra måndag!

Kram

Busungen Wilma :)

1 kommentar:

  1. Vilken liten goding !! Hoppas ni haft en riktigt mysig dag :)

    SvaraRadera