tisdag 10 januari 2012

Bäste morbror på besök

Nu ligger Wilma och sover så sött...Hon (jag med för den delen) har haft morbror Martin här på besök och hon blir alldeles till sig då. Det är så härligt att se. Hon var verkligen supertrött när han kom (som vanligt),  men fick magiska krafter när han lekte med henne. Efter någon timmes lek orkade hon tillslut inte vara vaken längre och Martin lyckades söva henne. Bra jobb, Martin!

När Wilma vaknar ska vi ge oss ut på en promenad, har snöat en hel del under natten så man kanske skulle ta pulkan istället? 

Glömde säga att jäklar vilket härligt pass det var igår. Jag var helt slut efter passet. Det blev att jag fick en fönsterplats på passet och det gjorde att man gav järnet ännu mera. Så idag har jag en härlig träningsvärk. Underbart!
Hörs senare!

Kram

Wilma trivs verkligen hos sin morbror :)


1 kommentar:

  1. Så fina,
    Kika in på min bakblogg, finns en suprice där till dig:D

    SvaraRadera