torsdag 5 januari 2012

Nu åker jag och lyxar...

Ja, om en timme anländer Lina till stan och vi ska mötas upp och sen ha några timmars lyx på Badrummet SPA. Längtar! Lina fick i 30 års present av mig en ansiktsbehandling på 90 minuter och jag fick en likadan behandling av Magnus i julklapp, tack!! :)  Efter det blir det lunch på stan och då kommer även Åsa, trevligt! Någon som vet något bra matställe som är öppet idag? Räknas tydligen som en lördag idag... 

Ikväll blir det party, party...Ska på Helenas 30- års fest!

Bäst att sätta fart nu, Wilma kommer ha en riktig mormordag idag...men jag måste hinna mysa med henne innan vi ska iväg ikväll igen.  

Ha en bra dag för det ska jag ha!

Kram

P.S. Ett litet tips som kan pigga upp lite så här i januarimörkret. Varför inte lyxa till det och få lite ny energi? :) Klicka bara här.

2 kommentarer:

  1. Bästa presenten, syns snart! Kram

    SvaraRadera
  2. Det verkar som ni har det bra ? :)
    Hoppas vi får komma upp till er snart !
    Kram :)
    Tove

    SvaraRadera