onsdag 4 januari 2012

En heldag på vift

Hej på er!

Idag har det varit fullt upp, i "morse" tog vi bussen upp på stan för att hälsa på Helena & Olivia. Det var väldigt ruggigt väder, lite regn och allmänt trist bara. Wilma somnade när vi kom fram till Helena och sov i någon timme. Hos Helena var också Jojjo med barnen så det var fullt hus. Helena bjöd på jättegod mat, lax och potatis. Supergott! Tack!

Innan vi åkte hem tänkte jag att Wilma skulle få träffa Magnus något under denna vecka, så jag tog mig en promenad till hans jobb. Jag köpte med mig en STOR kanelbulle så att han ska överleva kvällen. Denna vecka har han gått hemifrån när Wilma sovit och kommit hem när hon somnat för kvällen. Hon tyckte att det var jätteroligt att hälsa på sin pappa.

Vi tog en promenad upp på stan igen för att ta bussen hem.

Nu kom mamma hit och leker lite med Wilma så att jag kan pyssla med lite annat.

Ha en trevlig kväll!

Kram

Wilma hjälper pappa på jobbet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar