lördag 7 januari 2012

Ugglor

Hej på er!

Nu sitter jag och Wilma och leker här i soffan. Idag tog hela familjen en lugn och skön förmiddag tillsammans. Vid 11-tiden åkte Magnus iväg till jobbet för att få klart det sista innan måndag. Jag och Wilma passade då på att åka ut till (min) mormor & morfar. Mamma nappade på erbjudandet och hängde även hon på dit. De bjöd på rödspätta och potatis. Mums! Tack! Wilma var på väldigt bra humör. Efter ett tag kom även min moster Marie med familj dit och fikade. 

Vi har inga planer för kvällen, jag kan tänka mig att Magnus bara vill vila när han kommer hem.

Nu ska jag försöka få bort julen, känns som man nyss ställde dit allt...men om 11 månader ska det snart upp igen.

Ha en trevlig lördagkväll!

Kram

Wilma i sin Uggledräkt som hon fick utav
 min kollegor (ae2). Superfin!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar