tisdag 3 januari 2012

Bokslut och mysbyxor

Godkväll!

Hoppas ni alla har en bra kväll. Jag sitter här och slappar framför TV:n, Wilma sover och Magnus är kvar på jobbet än..Bokslutsvecka = massa jobb för Magnus!

Idag har vi varit hos mamma en stund, blev bjuden på lunch. Sen lånade jag bilen och åkte till Marieberg en sväng och Wilma var kvar hos mamma. Jag köpte en pyjamas, en body och ett par byxor till Wilma. Sprang runt hela gallerian för att hitta ett par till vita "mysbyxor" i storlek 68, men det verkar inte vara något som finns?! Får leta på stan imorgon istället.

Har varit träningssugen nu några dagar, tänkte träna något imorgon och gick in förut för att boka. Jag blev reserv nummer 31 på Helenas Indoor walkning pass, tror ni att jag får plats?!? ha ha Det var tydligen fler än jag som var sugna på att träna...Trist!  

Igår hade vi en lugn dag hemma, tyvärr regnade all snö bort :( Så det var tur att vi tog tillvara på snön i söndags...På eftermiddagen fick vi spontanbesök av Lina & Sixten, trevligt!

På kvällen var det kalas för Sture. Åt god mat och Wilma blev underhållen av hela min släkt. Magnus slet på jobbet hela kvällen, imponerad av att han orkar.

Ha en fortsatt bra kväll!

Kram och godnatt

Wilma och gammelmorfar har matchat varandra :)

Wilma trivs väldigt bra på sin nya ryamatta som
hon fick i julklapp.

Godnatt!



1 kommentar:

  1. Jobbar och jobbar, kollar mest runt på din blogg ;) Puss

    SvaraRadera