onsdag 12 oktober 2011

Godmorgon

Godmorgon på er!
Hoppas ni har sovit gott. Jag och lilla Wilma har sovit jättebra. Jag vaknade för 30 minuter sen av att W låg och pratade massa, så mysigt! Vi har sovit själva inatt för M är i Sundsvall och jobbar. Det är inga problem att vara själv med W eftersom att W sover hela nätterna plus att mamma/mormor mer än gärna ställer upp.
  
Matchen blev ju hur spännande som helst igår, men det gick ju vägen för Sverige. Kul! Hur många pappor tror ni är pappalediga från 12 juni- 1 juli? ;) Kanske var synd att Sverige gick vidare?! haha
  
M och jag började direkt prata om att åka ner och titta på Fotbolls- EM. Vi var ju i Krakow för två år sen och gillade staden väldigt mycket. M ska ju vara pappaledig i sommar och jag är ju med ledig, så vi blev sugna på att åka ner till Polen, Ukraina lockar inte lika mycket att åka till. Tyvärr spelas inga matcher i Krakow och ska man dit vill man åka till de städer Sverige spelar i. Så kanske blir Ukraina?! Vi får se, kanske inte är det ultimata stället att åka med en 1-åring?
  
Nej, nu ska jag också äta lite frukost. Wilma har precis ätit och ligger här i sängen och bara myser. Plocka in och ut nappen kan roa henne länge. Sött!
Ha en bra dag!
Kram

Godmorgon säger en pigg och glad Wilma

1 kommentar:

  1. Vilken gladis och vilket hàr hon har! Förstàr att ni njuter varje dag som föräldrar :) Hoppas verkligen jag kan komma upp i sommar och fà se lilla underverket! Kul att ha en blogg att följa under tiden :) kram kram fràn Swiss

    SvaraRadera