söndag 30 oktober 2011

Ni har väl inte glömt...

att ställa om klockan?! Var skönt att få en extra timme på morgonen, men jag hade som vanligt svårt att somna om när man väl får.

Nu sitter jag och degar framför datorn, Wilma ligger och sover och Magnus är iväg och tränar. Igår kom mamma och Sture hem från en veckas golfresa i Spanien och hon är väldigt ivrig på att träffa Wilma så jag får se till att hon snart vaknar så de kan komma hit.

I fredagskväll när vi ätit klart plingade det på dörren, trodde det var hallowenbus igen, men där utanför stod mormor & morfar (min alltså). Wilma var på sitt bästa humör och var väldigt glad. Morfar gav henne mat igen, men den här gången somnade hon inte. Tack för det spontana besöket!

Igår var jag på jättemysig brunch på Clarion med mammorna i mammagruppen. Var så mätt när jag gick därifrån så jag mådde illa...vet inte om det är ett bra betyg eller inte?! :) Gick en liten sväng på stan, men var så mycket folk så jag tänkte jag åker dit under veckan istället och slipper trängas med massa andra.

Kom hem till Magnus och Wilma som satt och kikade på United-matchen, bild kommer senare :) Vi hade en mycket lugn och skön lördag, så mysigt att bara vara hemma hela familjen. På kvällen gjorde vi hemmagjord pizza och kollade på "Så mycket bättre". Väldigt härligt program, men satt och lekte med Wilma samtidigt så kan inte uttala mig så mycket om programmet än.

I eftermiddag är det sista gången på babysimmet, annars har vi inga mer planer för dagen.

Ha en skön söndag!

Kram



Så himla fin bild!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar