måndag 31 oktober 2011

Träning

Godkväll!

Nu sitter vi i soffan, trötta, mätta och Wilma ligger och sover så sött. Vi testade att göra kyckling i soltorkadtomatsås, väldigt gott! Kan lägga ut receptet någon dag, för den tycker jag verkligen att ni ska testa. Enkelt!

Det blev mammacore för mig och Wilma idag, vi bestämde oss verkligen i sista sekund. Fick nästan småspringa till bussen, men vi hann. Väl där så förlängde jag mitt träningskort ett halvår till, så nu ska det kommas igång på riktigt. Jag blev supertaggad att träna mer redan idag så blev en promenad hem i väldigt snabbt tempo, svetten rann om mig. Väldigt skönt! Wilma sov hela vägen hem och fortsatte sova ute på altanen nästan en timme till. Det tar på krafterna för henne med att gympa för hon håller verkligen igång en timme med, ligger och sprattlar och skrattar hela tiden. Gav mig sen ner till ICA för att handla mat till kvällens middag, träffade både Lisa och Paulina där. Kul!

Nu ska jag gå och lägga mig känner mig trött både i kroppen och knoppen!

Godnattkram

Wilmas nya coola skor som hon fått av
en kollega till Magnus, tack!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar