måndag 17 oktober 2011

Solfjädern

Hej på er!

Nu har jag precis ätit lunch som jag fick av mamma, tack! :) Måste vara det enda negativa att vara mammaledig, att behöva tänka på lunch varje dag. Dock är jag väl bortskämd sen innan med att bli serverad lunch varje dag på jobbet.

Wilma sov jättelänge idag, vaknade vid 7 åt och somnade om och vaknade 10.30! Vi gjorde oss snabbt iordning gick sen ner till mamma som var "ledig" en stund på förmiddagen, perfekt! Jag lämnade W där som var på väldigt bra humör. Hade min NYA cykel hos mamma som säkert har stått där sen Wilmas föddes, så jag cyklade till Solfjädern och "sprang" ett varv. Var väldigt skönt att röra på sig ordentligt och inser att man måste göra det ännu oftare. Det var rätt kallt, men när jag hämtade W och gick hem sprack det upp och nu är det jättehärligt höstväder! W ligger nu och sover i vagnen på altan och jag tänkte passa på att "röja" lite här hemma.  

Ha en bra dag!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar