fredag 21 oktober 2011

Tips på söndagsnöje

Godmorgon på er!

Börjar dagen med ett litet tips. Vad gör man en regning söndag?! Ett tips från mig är att ta med familjen eller vänner och gå iväg och bowla på Strike & co i Örebro för halva priset. Detta erbjudande gäller för en timmes bowling, väldigt enkelt ni trycker bara på denna länk för att ta del av erbjuandet. Låter det inte bra? Passar kanske bra som en gemensam aktivitet på fars dag? Den traditionen har jag och min bror infört med vår kära pappa.

Nu ligger Wilma och leker i sitt nya babygym, väldigt spännande med fjärilar som rör sig och musik som låter m.m. Det är ett Tiny Love babygym som jag har köpt och jag kan redan rekommendera det. Bäst att sluta för nu är hon förbannand på fjärilen ha ha :)  

Ha en jättebra fredag!

Kram på er




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar