torsdag 27 oktober 2011

Helghandling

Hej på er!

Nu sitter vi i soffan och lyssnar på lite låtar till namngivningen, vilka låtar det blir får ni reda på om cirka en månad. Tror vi har hittat våra favoriter nu.

Idag har jag och Wilma haft en mysig dag först med Anna, Jojjo och deras små sötisar. Jag tog verkligen en raskpromenad till lunchstället. Slog in på GPS:en att det skulle ta 1 timme och 15 min, men jag gick på 55 minuter så GPS:n måste ha räknat lite fel, men svettig var jag ivilket fall när jag kom fram. Vi hade mysig lunch och efteråt tog vi oss en liten promenad. När vi skiljdes åt fortsatte jag hem till min lillebror. Wilma blev jätteglad när hon såg Martin och han lika så. Var första gången Wilma var hemma hos Martin och han var livrädd för att hon skulle spy ner hans soffa ha ha Magnus kom och hämtade oss hos M efter att han varit på en kurs inne i stan på eftermiddagen. Vi passade på att stanna på ICA påvägen hem och bunkra upp med god mat inför helgen.

Har sagt det förr, men vilken lyx det är att få vara mammaledig, när annars hinner man vara så här social och verkligen bara umgås med nära och kära?! Jag har tidigare inte alls gillat hösten och tyckte att den mest är mörk och att man jämt är trött, men denna höst har verkligen varit underbar! Dagarna har varit jättefina och vi har verkligen tagit vara på dagen när solen är uppe. När man jobbar hinner man ju knappt vara ute något när det är ljust.

Visar här bilder från besöket igår av Valter och Caroline. Valter hade hittat Wilmas bitring och de var verkligen intressanta att ha i munnen. Sista två bilderna är "direktsändning" från Wilmas säng.

Sov gott!

Kram











1 kommentar:

  1. Härligt att hon gillar nya sängen! Vi har det bra även om det har regnat idag. Hoppas på sol imorgon. Kram mamma

    SvaraRadera