torsdag 20 oktober 2011

Grattis älskade Wilma på 4- månadersdagen!

Grattis säger jag idag till vår älskade lilla Wilma!

Tänk att det har gått, fyra månader sen hon kom till världen och gjorde så att varje dag är fylld med massa gläjde! Hon är verkligen det bästa som hänt. Det är så himla härligt att höra hennes skratt, joller och vem smälter inte när man får ett leende från sitt barn?! Nej nu ska jag sluta vara sentimental.

Idag har det varit fullt upp, första gången som jag sitter vid datorn idag. 

Hon somnade rätt sent (23.15) igår så vi tog oss en skön sovmorgon. Jag vaknade vid 6-tiden och hade svårt att somna om, men lyckades till slut. Vi gjorde oss iordning snabbt för att ta vara på det fina vädret, strålande sol och blå himmel så var bäst att passa på.

Jag tog bilen upp på stan och mötte Anna och lilla Julie. Vi strosade runt bland bara massa andra barnvagnar. Kom barnbidraget idag eller?!  Anna och jag fick mersmak på shopping så vi åkte vidare till även Marieberg. Jag var ute efter nya kläder till mig själv, men som vanligt blev det bara till Wilma. (M var inte orolig jag köpte bara raggsockor) 

Wilma fick i 4-månaderspresent av mig ett mjukt babygym. (Tack Anna för rekommendationen, det gjorde succé). Vet ni vad som hände i gymmet?! Hon vände sig från MAGE TILL RYGG!! Stort för en mamma! Jag jublade av stolthet! Magnus när du är hemma kommer hon kunna gå ;) ha ha  

Nu är vi hemma hos mamma och har 4-månaders kalas, ätit god kinamat. Martin och Jenny är också här och Jennys lilla hund Kitty. Wilma verkar inte ha ärvt hundrädslan från sin mamma för hon var helt oberörd vid första mötet.

Wilma har precis fått mat av Martin och jag ska ta och vara lite social nu.

Sov gott!

Kram




Inviger sitt nya babygym.
 
Wilma & Kitty




2 kommentarer:

  1. Så du fick tag på det, perfekt! Hoppas att jag får hem Julie's gym innan hon börjar skolan bara... Det ser mörkt ut. Tack för idag! Trevligt som alltid. Jag har nu vunnit ytterligare en auktion haha. Var ska det sluta?! Kram till er!

    SvaraRadera