söndag 23 oktober 2011

Släktdag

Godkväll på er!

Hoppas ni har haft en bra dag och varit ute och njutit i höstsolen. Jag var ute på en promenad innan vi åkte till mormor & morfar, mycket skönt! Hos mormor & morfar var även Wilmas två "mystrar" och två av mina kusiner :) Min moster Helené som kommit på det fiffiga namnet "myster". Wilma trivdes väldigt bra i gammelmorfars famn, speciellt när han gick runt med henne. Morfar matade för första gången i sitt liv någon med flaska och det gick utmärkt, hon somnade gott efteråt och sov länge i hans trygga famn. När Wilma sov passade även jag på att vila lite. När Wilma vaknade var hon på strålande humör och låg och "prata" med min mormor och morfar. Mormor visade Wilma ett stort kort på mig när jag var i Wilmas ålder och jag sitter i morfars knä och äter mat, kan säga att maten inte bara var i munnen. Jag tror att Wilma trodde det var hon på kortet för hon började klappa på koret och le. Vi kanske är rätt lika? Jag hade lika mycket hår i vilket fall :)  

Ikväll har/är det fullt hus här. Först kom pappa/morfar hit och lekte lite med Wilma och senare dök även morbror Martin och Jenny upp och självklart lilla Kitty. De har som vanligt lekt masssor med lillsnuttan och hon trivs verkligen då.

Har även städat så Magnus känner igen sig när han kommer hem... :)

Idag ska jag och Wilma lägga oss tidigt så vi är pigga för morgondagens äventyr...

Kram

Busungen Wilma i sin väldigt fina pippitröja som
myster Helene har stickat.

Wilma med sin unga gammelmorfar :)

3 kommentarer:

  1. Verkar som en toppen dag! Måste se till att jag också kan träffa er snart! :)

    SvaraRadera
  2. Ja, Henning nu får vi se till att ses snart! Wilma saknar dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Måste säga att hennes lilla tunga som sticker ut på fler och fler kort, gör att hon ser lite finurlig ut =) Kram Johanna

    SvaraRadera